|
עמוד הבית > מאמרים ופסקי דין > צרכנות > החזרה,תיקון או החלפה של מוצר
צרכנות: החזרה, תיקון או החלפה של מוצר
למאמרים ופסקי דין בתת-נושא של "צרכנות", לחץ על הקישור המתאים:
ביטול עסקה החזרה, תיקון או החלפה של מוצר רכישות מרחוק
'אופטיקה הלפרין' סיפקה ללקוח משקפיים עם עדשות שאינן מתאימות לו זאב גינזבורג רכש משקפיים מאופטיקה הלפרין בבאר שבע, אך במהרה התברר לו כי העדשות אינן תואמות לאלו שהזמין. המשקפיים נמסרו לאופטיקה הלפרין לתיקון, אך גם בשתי הפעמים הבאות נמסרו לו המשקפיים עם עדשות שאינן מתאימות לו. פרטים נוספים >>
הספות דהו והתקלפו שוב ושוב - ביתילי תפצה לקוחה שרכשה מרשת "ביתילי" מערכת ספות מעור, נדהמה לגלות כי כבר לאחר כחודש ימים צבע הספות דוהה ומתקלף. ביתילי החליפה את הספות בחדשות אך הבעיה חזרה על עצמה שוב ושוב, כשהספות הוחלפו 4 פעמים במשך השנה שלאחר הקנייה. פרטים נוספים >>
המכון סירב לקבל את מכשיר השמיעה חזרה מהקשיש התובע הינו קשיש שרכש מכשיר לסיוע בשמיעה, תוך הסכמה כי אם לא יהיה שבע רצון מהמכשיר שרכש, יוכל להחזירו ולקבל את כספו בחזרה. לטענתו, ניסה את המכשיר שרכש, התאכזב מהמוצר, ביקש להחזירו לנתבעים ולקבל את כספו כמוסכם, אך סורב. פרטים נוספים >>
עדשת המשקפיים שבה ונפלה - אופטיקנה חוייבה לבטל העסקה התובעת רכשה משקפי ראיה מחנות אופטיקנה בקניון מלחה בירושלים, אולם תוך מס' שעות נפלה אחת העדשות. התובעת ניגשה לחנות ושם הורכבה העדשה חזרה, אך בשובה מהחנות העדשה שוב נפלה. שוב חזרה התובעת לחנות ושוב הורכבה העדשה, אך כעבור יומיים נפלה העדשה בשלישית. התובעת התקשרה מס' פעמים לחנות ובכל פעם הובטח לה שמישהו יחזור אליה, אולם לא נעשה דבר. פרטים נוספים >>
הדיסק נמסר לתיקון והמידע אבד - 'באג' תפצה ב- 9,000 שקל התובע רכש דיסק חיצוני בסניף של רשת 'באג'. לטענתו, לאחר 5 חודשים המכשיר שבק חיים כשבתוכו חומר רב. הדיסק נמסר לבדיקה בסניף בו נרכש תוך שהתובע מבקש שלא לבצע כל פעולה העלולה לגרום לאיבוד מידע. לאחר מכן התברר כי הדיסק נשלח ליצרן בחו"ל ולא ניתן להחזירו משם. פרטים נוספים >>
סלקום מכרה מכשיר סלולארי משומש, ותפצה את הלקוחה לקוחה של סלקום טענה כי המכשיר החדש שרכשה סובל משיבושים וכי גילתה שהמכשיר היה רשום על שם אדם אחר. סלקום לא הצליחה להציג לביהמ"ש את מסמכי הרכישה של המכשיר ולפיכך נפסק שהתובעת אכן קיבלה מכשיר ישן. סלקום חויבה לשלם לתובעת פיצוי של 1000 שקל בגין עוגמת נפש, טרחה וההוצאות. פרטים נוספים >>
תבע חמש שנים אחרי הרכישה ולא יקבל פיצוי תושב ירושלים רכש כיסאות שהחלו להתנדנד כבר לאחר מספר חודשים. החברה שמכרה את הכסאות תיקנה אותם לבקשתו, אך לא עבר זמן רב והכסאת שבו להתנדנד, אלא שהפעם דרישתו לתיקון הכסאות או להחלפתם לא נענתה. בתביעתו, שהוגשה כעבור כחמש שנים וחצי, טען כי החברה התחייבה לתת אחריות למשך 5 שנים. בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים דחה את התביעה, וקבע כי בפרק הזמן הארוך שחלף, סביר להניח שהכסאות היו מתבלים בכל מקרה. פרטים נוספים >>
|
|
|
|
|